dimecres, 5 de juny del 2013

Pa de pessic de xocolata - Berenar d'aniversari

Avui més que una recepta us vull ensenyar el pastís que els vaig fer a dos amics l'altre dia. El diumenge a la tarda ens trobàvem una colla per celebrar que aquella setmana dos de nosaltres s'havien fet una mica més grans, que no més vells (la diferència és important).
 
Com ens veuríem per la tarda vaig pensar que un bon pa de pessic faria una mica més especial la trobada, i sempre és un bon berenar. Així que vaig agafar la meva recepta de Pa de pessic, però per innovar i fer-lo una mica més especial vaig afegir cacau, i va quedar un pa de pessic de xocolata boníssim.
 
A la recepta original només hi vaig afegir 40 grams de cacau pur. No és per fer publicitat, però el Cacau Pur Valor va molt bé per a les receptes dolces, ja que al no portar sucres afegits no ens altera la recepta.
 
 
Aquí us deixo amb unes mostres de com va quedar...
 
 
 
 

 
 
 
* El toc final: unes lletres amb xocolata blanca fosa i unes taronges confitades.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cada comentari és una alegría més, m'animeu molt a seguir cuinant!
Tots són llegits amb molt entusiasme!