dimecres, 15 de maig del 2013

Comencem...

Ja és hora de començar a escriure en aquest raconet internauta que m'he muntat. La veritat és que sóc una inexperta en el tema culinari, però l'hi poso moltes ganes.
Sempre m'han agradat els dolços i l'última tardor em vaig decidir a apuntar-me a un curs de Cupcakes...des de llavors visc enganxada a les receptes i als nous reptes a la cuina!
 
Després dels cupcakes va venir la rebosteria britànica...i després tot allò que fos possible! He fet coques...galetes...
I, el millor de tot, és que encara em queda molt per aprendre, i vull fer-ho dia a dia. És per això també que m'he decidit a obrir aquesta finestra, ja que compartint les meves experiències i veient les dels altres, podem fer camí plegats.
 
Espero que gaudiu d'aquest bloc, i aquí teniu una "blogger" més!


1 comentari:

  1. Benvinguda a la blogosfera Núria!!! nosaltres també som "no expertes" en cuina però molt apassionades, que és el que compta, i anem fent els nostres "pinitos" davant dels fogons, a vegades surt millor i a vegades pitjor, però d'això es tracta,d'anar aprenent, no?? un petó!

    ResponElimina

Cada comentari és una alegría més, m'animeu molt a seguir cuinant!
Tots són llegits amb molt entusiasme!